17 produktów
Wybierz auto
0339624335600
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
644,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
644,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699204464
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
324,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
324,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK600028800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 625,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 625,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
447,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
447,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
330,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
330,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432SKH076
Wieloczęściowy: 4-częściowy
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 186,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 186,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 452,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
1 452,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2445
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 26.1 x 24.1
Rozwiń więcej danych
553,53
zł/szt.
Kraków: pt. 18.04
U ciebie: pt. 18.04
553,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2063
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
702,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
702,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEHCK2051
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
698,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
698,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
528,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
528,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
437,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
437,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
380,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
380,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP8064
Profil piasty: 26,1 x 24
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
325,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
431,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.04
431,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623327800
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
450,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
450,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0432KH076
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
747,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
747,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CR-V II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CR-V II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CR-V II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CR-V II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CR-V II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.