17 produktów
Wybierz auto
Producenci
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym, z dociskiem sprzęgła
Dopasowanie: Z automatycznym nastawianiem
Rozwiń więcej danych
2 504,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 504,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
654,40
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
654,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
350,50
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
350,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 6.045
Rozwiń więcej danych
1 452,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
1 452,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
517,50
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
517,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
511,90
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
511,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
369,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
369,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
698,22
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
698,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
741,87
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
741,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wieloczęściowy: 4-częściowy
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
3 125,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
3 125,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
330,21
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
330,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
571,95
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
571,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
426,90
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
426,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
588,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
588,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 26.1 x 24.1
Rozwiń więcej danych
553,50
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
553,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 26
Ciężar [kg]: 8.57
Rozwiń więcej danych
441,36
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
441,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
467,29
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
467,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HONDA CR-V II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HONDA CR-V II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HONDA CR-V II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HONDA CR-V II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HONDA CR-V II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.