Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
97,32
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
97,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 72
Wysokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
74,25
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
74,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 72
Wysokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
64,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
64,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 72
Wysokość [mm]: 34
Rozwiń więcej danych
129,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
137,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
137,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.19
108,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
109,26
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
109,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
90,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.266
Wersja: Km germany 069 1993
Rozwiń więcej danych
112,69
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
112,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HONDA HR-V I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.