12 produktów
Wybierz auto
Producenci
0429PJD106
Średnica [mm]: 19
46,14
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
46,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM21019
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
70,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04698504499
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
33,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874739
Ciężar [kg]: 0.341
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
191,30
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
191,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85499
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
64,89
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
64,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040117402
Ciężar [kg]: 0.4
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
49,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3544
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
65,28
zł/szt.
Kraków: pon. 15.09
U ciebie: pon. 15.09
65,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LL60002
Średnica tłoka cylindra: 19.05
54,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY499
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381E28002
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
70,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADH23606
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
50,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HONDA HR-V I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.