Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 19
46,55
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
46,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
60,75
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
60,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
65,28
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
65,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
62,86
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
62,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
70,12
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
70,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
60,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
60,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.341
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
183,23
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
183,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
33,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
33,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
55,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
55,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
54,29
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
54,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
71,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
71,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.46
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
51,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
51,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
49,29
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
49,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HONDA HR-V I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HONDA HR-V I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.