9 produktów
Wybierz auto
TOP113910
Tryb pracy: Hydrauliczny
178,72
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
178,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADU173302
Ciężar [kg]: 0.176
Wersja: Km germany 010 2046
Rozwiń więcej danych
66,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH90MBMB01
Wysokość [mm]: 71
Średnica wewnętrzna [mm]: 32.5
Rozwiń więcej danych
249,70
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
249,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC2519
80,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339410010510
98,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500033010
83,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869010
Średnica [mm]: 35
Szerokość [mm]: 11
Rozwiń więcej danych
69,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151248031
Parametr: Kzis-0
80,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
80,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869012
Średnica [mm]: 28
Szerokość [mm]: 26
Rozwiń więcej danych
55,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
55,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W901/2/3/4/5 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.