8 produktów
Wybierz auto
0369VKC3579
208,20
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
208,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43323
Ciężar [kg]: 0.3
Zdjęcie producenta: 1
63,57
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9005506
Wysokość [mm]: 34.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
63,61
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
63,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV90506
Wysokość [mm]: 34.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
66,36
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
66,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CF506
Wysokość [mm]: 34.5
Średnica wewnętrzna [mm]: 32
Rozwiń więcej danych
64,44
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
64,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500041610
78,87
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
78,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43399
Ciężar [kg]: 0.068
Średnica zewnętrzna [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
47,44
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43306
Ciężar [kg]: 0.386
Zdjęcie producenta: 1
93,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
93,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu MITSUBISHI L200 IV rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.