10 produktów
Wybierz auto
BECHK2422
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26.1 x 23.1
Rozwiń więcej danych
479,84
zł/szt.
Kraków: wt. 08.04
U ciebie: wt. 08.04
479,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S5025OYO
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
648,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
648,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4069
Profil piasty: 26,1 x 23
Średnica 1 [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
409,92
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
409,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
328,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
328,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMBK2113
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
1 106,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
1 106,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
465,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
465,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
486,45
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
486,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699205568
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 250
Rozwiń więcej danych
416,97
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
416,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC430125
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 8.66
Rozwiń więcej danych
667,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
667,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
642,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
642,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI L200 IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI L200 IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI L200 IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI L200 IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI L200 IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.