10 produktów
Wybierz auto
JAV95527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
111,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04699505527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
91,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51770
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
169,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
169,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43453
Ciężar [kg]: 0.59
Zdjęcie producenta: 1
549,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
549,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9505543
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
144,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
144,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95543
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
172,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
172,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95514
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
159,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
159,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
117,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR527
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
86,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505514
Gwint wewnętrzny [mm]: 11
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
129,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI L200 IV jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI L200 IV są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI L200 IV zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI L200 IV, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.