Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do PEUGEOT 3008 II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.083, Masa [g]: 83
70,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba otworów do mocowania: 3
65,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-0
67,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-00
111,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
75,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
108,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
66,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
82,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT

Łożysko oporowe w samochodzie PEUGEOT 3008 II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 3008 II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

PEUGEOT 3008 II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 3008 II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 3008 II?

Producent samochodu PEUGEOT 3008 II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.