Powiadom mnie o dostępności

Zestawy sprzęgieł do PEUGEOT 3008 II

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Średnica [mm]: 240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

485,03

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

485,03

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 26

Ciężar [kg]: 18.67

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 619,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

1 619,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 21

Profil piasty: 25 x 21,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

845,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

845,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 21

Ciężar [kg]: 5.18

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

460,63

zł/szt.

Kraków: czw. 06.03

U ciebie: czw. 06.03

460,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 21

Średnica [mm]: 240

811,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

811,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

631,29

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

631,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 26

Średnica [mm]: 235

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

733,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

733,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 26

Średnica [mm]: 235

547,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

547,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 230

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

469,75

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

469,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ilość zębów: 26

Ciężar [kg]: 18.31

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 562,22

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 05.03

1 562,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 3008 II

Sprzęgło do samochodu PEUGEOT 3008 II

Sprzęgło samochodu PEUGEOT 3008 II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie PEUGEOT 3008 II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.

Co wpływa na zużycie sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 3008 II?

W trakcie użytkowania samochodu PEUGEOT 3008 II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.

Objawy kończącego się sprzęgła w samochodzie PEUGEOT 3008 II

Kończące się sprzęgło samochodu PEUGEOT 3008 II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. PEUGEOT 3008 II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.