Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do PEUGEOT BOXER II

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

127,97

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

127,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe TOPRAN 723 642

Tryb pracy: Hydrauliczny

158,61

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

158,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

50,21

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

50,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe TOPRAN 723 522

Tryb pracy: Hydrauliczny

61,52

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe BLUE PRINT ADL143309

Ciężar [kg]: 0.101

Wersja: Km germany 069 1711

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

73,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tuleja prowadząca sprzęgło METALCAUCHO 05273

Ciężar [kg]: 0.094

Masa [g]: 94

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

85,87

zł/szt.

Kraków: pt. 20.06

U ciebie: pt. 20.06

85,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tuleja prowadząca sprzęgła MAXGEAR 61-5601

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału

Liczba otworów do mocowania: 2

48,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tuleja prowadząca sprzęgło CORTECO 49406696

Wysokość 1 [mm]: 70

Materiał: Fpm (fluor-kauczuk)/acm (poliakryl-kauczuk)

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

67,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

67,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tuleja prowadząca sprzęgło ORIGINAL IMPERIUM 41236

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału

52,81

zł/szt.

Kraków: wt. 24.06

U ciebie: wt. 24.06

52,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3151 600 522

Parametr: Kzis-00

110,14

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

107,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

83,12

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

83,12

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

48,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

48,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT BOXER II

Łożysko oporowe w samochodzie PEUGEOT BOXER II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie PEUGEOT BOXER II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

PEUGEOT BOXER II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie PEUGEOT BOXER II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie PEUGEOT BOXER II?

Producent samochodu PEUGEOT BOXER II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.