8 produktów
Wybierz auto
Producenci
Szerokość [mm]: 12
Średnica wewnętrzna [mm]: 17
Rozwiń więcej danych
65,09
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
65,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
49,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
49,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 61
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
243,30
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
243,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 61
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
269,27
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
269,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Masa [g]: 87
Szerokość 1 [mm]: 29.7
Rozwiń więcej danych
54,44
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
54,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 61
Średnica wewnętrzna [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
310,07
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
310,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
74,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
74,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 104
Szerokość 1 [mm]: 30
Rozwiń więcej danych
57,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO IV. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO IV mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu RENAULT CLIO IV rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.