68 produktów
Wybierz auto
0350834312
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,9 x 20
Rozwiń więcej danych
365,91
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
365,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622342933
Średnica [mm]: 216
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
559,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
559,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 491,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
1 491,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834322
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,8 x 20
Rozwiń więcej danych
472,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
472,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623370133
Średnica [mm]: 225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
604,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
604,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
373,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
373,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100741
Profil piasty: 20,1 x 21,6 - 26n
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
258,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
258,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISCKS957R
468,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
468,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000943006
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
5 660,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
5 660,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
835,72
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
835,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC238
Średnica [mm]: 220
232,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
232,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAMKC239
Średnica [mm]: 220
235,47
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
235,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISKERE18R
353,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
353,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV921041
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Ilość zębów: 26
Rozwiń więcej danych
335,09
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
335,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962531
Profil piasty: 24,8 x 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
256,86
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
256,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100747
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,7 x 20
Rozwiń więcej danych
301,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
301,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP2173
Profil piasty: 24,05 x 21
Średnica 1 [mm]: 230
Rozwiń więcej danych
499,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
499,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1319
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 230
482,97
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
482,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR932669
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym
299,97
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
299,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011041
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Ilość zębów: 26
Rozwiń więcej danych
288,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
288,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT CLIO IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT CLIO IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT CLIO IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT CLIO IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT CLIO IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.