72 produktów
Wybierz auto
0350834312
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,9 x 20
Rozwiń więcej danych
460,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
460,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339618308633
Średnica [mm]: 180
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
536,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
536,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK622342933
Średnica [mm]: 216
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
528,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
528,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350834322
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,8 x 20
Rozwiń więcej danych
464,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
464,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 477,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 477,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK623370133
Średnica [mm]: 225
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
596,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
596,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR372887
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 21,84 x 20,04
Rozwiń więcej danych
196,91
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
196,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECHK2818
Średnica zewnętrzna [mm]: 230
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 230
284,08
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
284,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
302,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC234
Średnica [mm]: 220
262,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC238
Średnica [mm]: 220
230,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
230,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0563JT1673040
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
392,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV921041
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna 5-biegowa
Ilość zębów: 26
Rozwiń więcej danych
331,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
331,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW963219
Profil piasty: 21,7 x 26
Średnica zewnętrzna [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
565,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
565,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4330402510
Ilość zębów: 26
Średnica [mm]: 180
Rozwiń więcej danych
249,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
249,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNZSRE002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
802,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
802,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
270,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
270,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
RYMJT1869
Ilość zębów: 26
Profil piasty: 20.1x21.9
Rozwiń więcej danych
301,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
301,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835077
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 21,2 x 24,8
Rozwiń więcej danych
1 368,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
1 368,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
827,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 05.06
827,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT CLIO IV jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT CLIO IV musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT CLIO IV sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT CLIO IV zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT CLIO IV ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.