12 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
130,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
130,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wężykiem
105,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
105,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
253,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
253,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
148,28
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
148,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
143,25
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
143,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
255,96
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
255,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
130,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
130,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.112
Otwór o śr [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
211,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
211,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wężykiem
144,60
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
144,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.112
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
191,76
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
191,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
138,79
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
138,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
119,74
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
119,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT CLIO IV jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO IV są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT CLIO IV zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT CLIO IV, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.