11 produktów
Wybierz auto
LPR2567
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
117,36
zł/szt.
Kraków: pt. 14.03
U ciebie: pt. 14.03
117,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30375
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
128,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550254
Materiał: Tworzywo sztuczne
141,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
141,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61453
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
133,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
133,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30275
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
145,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
145,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADBP340007
Ciężar [kg]: 0.112
Otwór o śr [mm]: 16
Rozwiń więcej danych
223,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
223,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174167
Ciężar [kg]: 0.112
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
227,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
227,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2408
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
136,00
zł/szt.
Kraków: pt. 14.03
U ciebie: pt. 14.03
136,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPRE001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wężykiem
118,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
118,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80707
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wężykiem
140,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
140,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511060910
258,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.03
258,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że RENAULT CLIO IV jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT CLIO IV są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT CLIO IV zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT CLIO IV, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.