Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do VOLVO V40 I

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

75,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
135,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-1
100,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.102, Wersja: KM Germany 069 0556, Zdjęcie producenta: 1
58,39 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 12, Ciężar [kg]: 0.05, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]:...
58,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
85,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-1
70,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Łożysko oporowe w samochodzie VOLVO V40 I – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie VOLVO V40 I. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

VOLVO V40 I – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie VOLVO V40 I mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie VOLVO V40 I?

Producent samochodu VOLVO V40 I rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.