🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do VOLVO V40 I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 332
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 332
średnica [mm]: 240
Darmowa dostawa
1 878,26 zł
1 878,26 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0161 10
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0161 10
Liczba śrub: 10
63,86 zł
63,86 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836553
Koło dwumasowe VALEO 836553
Ciężar [kg]: 12.25, średnica zewnętrzna [mm]: 295.7, Wersja silnika: dla silników z kołem zama...
Darmowa dostawa
1 387,86 zł
1 387,86 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0142 10

Nr art: 0339415014210

Koło dwumasowe LUK 415 0142 10

Koło dwumasowe LUK 415 0142 10
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
Darmowa dostawa
1 243,45 zł
1 243,45 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0246 10

Nr art: 0339415024610

Koło dwumasowe LUK 415 0246 10

Koło dwumasowe LUK 415 0246 10
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
Darmowa dostawa
1 441,52 zł
1 441,52 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 197
Koło dwumasowe SACHS 2294 001 197
średnica [mm]: 230
Darmowa dostawa
1 240,11 zł
1 240,11 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0080 11

Nr art: 0339415008011

Koło dwumasowe LUK 415 0080 11

Koło dwumasowe LUK 415 0080 11
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
Darmowa dostawa
1 483,10 zł
1 483,10 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836318
Koło zamachowe VALEO 836318
Ciężar [kg]: 12.01
Darmowa dostawa
1 974,75 zł
1 974,75 zł

Dostawa na poniedziałek, 1 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0134 11

Nr art: 0339415013411

Koło dwumasowe LUK 415 0134 11

Koło dwumasowe LUK 415 0134 11
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
Darmowa dostawa
1 767,64 zł
1 767,64 zł

Dostawa na piątek, 28 czerwca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Koło dwumasowe VOLVO V40 I – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu VOLVO V40 I, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie VOLVO V40 I

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

VOLVO V40 I – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu VOLVO V40 I. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.