12 produktów
Wybierz auto
Producenci
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
27,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
27,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPND317
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
164,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
164,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05936
Ciężar [kg]: 0.19
151,38
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
151,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS38540
Otwór o śr [mm]: 19.05
103,03
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
103,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2234
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
104,65
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
104,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
30,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
30,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874399
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
176,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
176,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPCT006
Średnica [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
105,84
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
105,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC61008
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
181,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
181,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80401
Średnica tłoka cylindra: 19.05
141,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
141,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174866
Ciężar [kg]: 0.234
Zdjęcie producenta: 1
124,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.10
124,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486155
Średnica tłoka cylindra: 19.05
142,21
zł/szt.
Kraków: śr. 22.10
U ciebie: śr. 22.10
142,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że FIAT ULYSSE I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FIAT ULYSSE I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FIAT ULYSSE I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FIAT ULYSSE I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.