12 produktów
Wybierz auto
LPR2234
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
105,66
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
105,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874399
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
173,13
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
173,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
27,91
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
27,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486155
Średnica tłoka cylindra: 19.05
143,59
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
143,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61048
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
149,06
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
149,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
30,41
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
30,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174866
Ciężar [kg]: 0.234
Zdjęcie producenta: 1
161,93
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
161,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80401
Średnica tłoka cylindra: 19.05
142,19
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
142,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWPND317
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
167,85
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
167,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS38540
Otwór o śr [mm]: 19.05
122,81
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
122,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05936
Ciężar [kg]: 0.19
152,85
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
152,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPCT006
Średnica [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
106,87
zł/szt.
Kraków: wt. 01.07
U ciebie: wt. 01.07
106,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że FIAT ULYSSE I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FIAT ULYSSE I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FIAT ULYSSE I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FIAT ULYSSE I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.