13 produktów
Wybierz auto
Producenci
Średnica [mm]: 19.05
88,47
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
88,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.217
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
80,39
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
80,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 23,8
Rozwiń więcej danych
93,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
93,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19.maj
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
77,10
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
77,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 23.8
System hamulcowy: Fag
32,14
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
32,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 23.81
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
129,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
129,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
107,53
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
100,41
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
100,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
94,12
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
94,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 23.8
Rozmiar gwintu 1: Plug in
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 23.8
System hamulcowy: Fag
39,75
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
39,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
180,38
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
180,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.2
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
118,31
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
118,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie FIAT ULYSSE I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT ULYSSE I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie FIAT ULYSSE I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu FIAT ULYSSE I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.