41 produktów
Wybierz auto
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 384,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
1 384,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
402,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
402,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
286,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
286,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
448,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
448,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
835,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
835,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64126
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
256,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
256,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG4130401810
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
377,19
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
377,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961852
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 230 dng
Rozwiń więcej danych
297,86
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
297,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0142
Profil piasty: 21,51 x 24,15
Średnica zewnętrzna [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
342,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
342,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153012
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.865
Rozwiń więcej danych
282,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
282,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
252,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
252,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
565,13
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
565,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
455,12
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
455,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
829,92
zł/szt.
Kraków: śr. 19.02
U ciebie: śr. 19.02
829,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
854,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
854,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
255,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
255,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
261,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
261,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 038,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
1 038,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
287,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
287,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100108
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
229,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 18.02
229,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.