37 produktów
Wybierz auto
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 352,29
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 352,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
406,63
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
406,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
570,62
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
570,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 005,06
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
1 005,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
837,98
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
837,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1011
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
731,82
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
731,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510615182
Profil piasty: 20,7x18,3-18n
Średnica [mm]: 228
357,65
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
357,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516110140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
843,43
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
843,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
459,04
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
459,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADP153012
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.865
Rozwiń więcej danych
306,28
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
306,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
452,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
452,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
307,59
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
307,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951255
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 228
571,88
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
571,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0142
Profil piasty: 21,51 x 24,15
Średnica zewnętrzna [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
346,14
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
346,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100149
Profil piasty: 18,3x20,9 - 18n
Średnica [mm]: 230
257,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
257,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100108
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
231,69
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
231,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
263,80
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
263,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64126
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
259,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
259,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835001
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,147 x 21,379
Rozwiń więcej danych
1 316,14
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
1 316,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
258,34
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
258,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.