34 produktów
Wybierz auto
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 325,58
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
1 325,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
486,99
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
486,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100108
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
229,46
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
229,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT64126
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
250,05
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7717
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.1 x 21.4
Rozwiń więcej danych
371,15
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
371,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835001
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,147 x 21,379
Rozwiń więcej danych
1 298,62
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
1 298,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
448,58
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
448,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951617
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
387,80
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
387,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623304121
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
562,27
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
562,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
565,13
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
565,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
454,62
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
454,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7624
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
388,27
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
388,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
788,25
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
788,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826323
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 23,9 x 21,3
Rozwiń więcej danych
455,18
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
455,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
236,05
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
236,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
253,57
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
253,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6733
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
492,36
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
492,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
257,00
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
257,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
745,26
zł/szt.
Kraków: śr. 24.12
U ciebie: śr. 24.12
745,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951255
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 228
558,80
zł/szt.
Kraków: wt. 23.12
U ciebie: wt. 23.12
558,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.