37 produktów
Wybierz auto
0350826345
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
493,10
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
493,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 332,42
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
1 332,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
402,72
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
402,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
454,62
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
454,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
565,13
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
565,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
226,18
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
226,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350821336
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
431,03
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
431,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS0142
Profil piasty: 21,51 x 24,15
Średnica zewnętrzna [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
342,81
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
342,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
248,32
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
248,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100108
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
229,46
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
229,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516110140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
835,32
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
835,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
448,58
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
448,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
829,92
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
829,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
266,51
zł/szt.
Kraków: śr. 01.10
U ciebie: śr. 01.10
266,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT64126
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
250,05
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7624
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
408,09
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
408,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR915772
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
264,11
zł/szt.
Kraków: pt. 03.10
U ciebie: pt. 03.10
264,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
746,48
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
746,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1011
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
724,78
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
724,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1012
Średnica zewnętrzna [mm]: 226
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
307,48
zł/szt.
Kraków: wt. 30.09
U ciebie: wt. 30.09
307,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.