39 produktów
Wybierz auto
0350826345
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
493,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
493,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
402,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
402,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 339,29
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
1 339,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7624
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
404,64
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
404,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100108
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
229,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
229,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516110140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
835,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
835,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516112140
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
448,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
448,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6733
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
513,46
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
513,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7717
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.1 x 21.4
Rozwiń więcej danych
371,15
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
371,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR915772
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
261,96
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
261,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
827,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
827,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
300,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
300,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 056,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
2 056,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961852
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 230 dng
Rozwiń więcej danych
297,55
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL4DS1011
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
724,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
724,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339622061800
Średnica [mm]: 220
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
444,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
444,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100149
Profil piasty: 18,3x20,9 - 18n
Średnica [mm]: 230
255,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
255,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1012
Średnica zewnętrzna [mm]: 226
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
307,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
307,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951255
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 228
559,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
559,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
0438KC040
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
995,39
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
995,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.