36 produktów
Wybierz auto
0516100149
Profil piasty: 18,3x20,9 - 18n
Średnica [mm]: 230
257,97
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
257,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600004800
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 345,07
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
1 345,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
406,63
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
406,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAMKC177
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
308,37
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
308,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNZSCT002
Ilość zębów: 21
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Rozwiń więcej danych
837,98
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
837,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350821336
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,97 x 18,2
Rozwiń więcej danych
423,37
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
423,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826323
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 23,9 x 21,3
Rozwiń więcej danych
500,22
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
500,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350835001
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,147 x 21,379
Rozwiń więcej danych
1 316,14
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
1 316,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 109,58
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
2 109,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK6733
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
522,90
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
522,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7717
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.1 x 21.4
Rozwiń więcej danych
377,93
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
377,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK7624
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
412,05
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
412,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR915772
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
266,68
zł/szt.
Kraków: pt. 22.08
U ciebie: pt. 22.08
266,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW960201
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
570,62
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
570,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961854
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
459,04
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
459,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1012
Średnica zewnętrzna [mm]: 226
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
310,46
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
310,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW961852
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 230 dng
Rozwiń więcej danych
300,44
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
300,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
250,73
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
250,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
228,37
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
228,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT64126
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
252,48
zł/szt.
Kraków: wt. 19.08
U ciebie: wt. 19.08
252,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.