35 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 20,85 x 18,26
Rozwiń więcej danych
493,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
493,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Profil piasty: 21 x 18
Rozwiń więcej danych
486,99
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
486,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
1 325,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 325,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
250,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
250,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Ciężar [kg]: 5.865
Rozwiń więcej danych
279,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
279,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
753,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
753,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 18
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
236,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
236,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 21,51 x 24,15
Średnica zewnętrzna [mm]: 235
Rozwiń więcej danych
342,81
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
342,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 17
Rozwiń więcej danych
2 056,91
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 056,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.2 x 21.4
Rozwiń więcej danych
404,64
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
404,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 4.491
Rozwiń więcej danych
347,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
347,59
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
524,64
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
524,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
257,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
257,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 226 dt
Rozwiń więcej danych
454,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
454,62
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24,1 x 21
Parametr: 235 cp
Rozwiń więcej danych
565,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
565,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,7 x 18
Parametr: 230 dng
Rozwiń więcej danych
297,55
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
297,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna [mm]: 228.6
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
724,78
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
724,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,4x24,1-21n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
448,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
448,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 18,2x20,8 - 18n
Średnica [mm]: 215
229,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
229,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Profil piasty: 18,3x20,9 - 18n
Średnica [mm]: 230
255,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
255,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie FIAT ULYSSE I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu FIAT ULYSSE I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu FIAT ULYSSE I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. FIAT ULYSSE I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.