11 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
112,92
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
112,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
125,59
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
125,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
198,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
198,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
82,94
zł/szt.
Kraków: pt. 11.07
U ciebie: pt. 11.07
82,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9,4, 13, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
208,29
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
208,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,33
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
115,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,05
Rozwiń więcej danych
160,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
160,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.84
Zdjęcie producenta: 1
124,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
124,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
219,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
219,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9,4, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
129,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 08.07
129,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.196
Otwór o śr [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
178,71
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
178,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że FORD RANGER jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie FORD RANGER są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie FORD RANGER zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie FORD RANGER, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.