58 produktów
Wybierz auto
324,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
324,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339600021100
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 502,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
2 502,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0516100955
Profil piasty: 22 x 24 - 22n
Średnica [mm]: 215
288,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
288,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950731
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
556,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
556,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000950974
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
732,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
732,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
399,75
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
399,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADM53074
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.21
Rozwiń więcej danych
739,30
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
739,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
04699203332
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
286,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
286,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950718
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 018,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 018,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS1127
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
482,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
482,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT110956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
786,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
786,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 190,58
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 190,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000954043
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
853,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
853,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100956
Profil piasty: 23 x 26 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
365,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
365,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT112956
Profil piasty: 23,2 x 26,2 - 23n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
393,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
393,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
EXEMZK2133
Ilość zębów: 22
Średnica zewnętrzna [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
1 808,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
1 808,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 339,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
1 339,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPJ2003122
Ilość zębów: 22
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
392,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
392,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
STT100822
Średnica [mm]: 240
Wyposażenie sprzęgła: Lozysko, tarcza, docisk
429,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
429,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 31.01
337,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 6 jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 6 musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 6 sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 6 zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 6 ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.