Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
96,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
96,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
37,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
37,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
64,55
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
64,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.28
Otwór o śr [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
183,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
183,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
87,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
87,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
88,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Otwór o śr [mm]: 19.05
96,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
96,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
34,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
34,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
92,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
92,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
97,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
97,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
170,83
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
170,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
102,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
102,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19
133,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
133,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
168,72
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
168,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Średnica tłoka cylindra: 19.05
65,42
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
65,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
82,06
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
146,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ SLK R170 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R170 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R170 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK R170, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.