34 produktów
Wybierz auto
040112266
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
95,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
95,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
38,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
38,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
66,65
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
66,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550084
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
101,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
101,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1330600200
Ograniczenia producenta: Ate
Otwór o śr [mm]: 19.05
96,99
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
96,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874383
Ciężar [kg]: 0.166
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
195,92
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
195,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF17751
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
88,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
88,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04210121420001
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
89,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
89,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460119
Średnica tłoka cylindra: 19.05
100,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
100,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80381
Średnica tłoka cylindra: 19.05
174,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
174,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
185,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
185,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC50003
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
180,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
180,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486064
Średnica tłoka cylindra: 19.05
166,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
166,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,86
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
82,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30094
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
148,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
148,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51171
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
111,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
111,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND283
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
200,73
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
200,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
34,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
34,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040146205
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
201,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
201,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550023
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
93,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.07
93,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ SLK jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ SLK, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.