21 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
138,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
138,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
132,20
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
132,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
120,87
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
120,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 000 290 3212
104,44
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug in
139,18
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
139,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
240,33
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
240,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
199,59
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
199,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19
80,20
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
80,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
182,19
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
182,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
131,90
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
131,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
242,88
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
242,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
148,21
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
148,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.166
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
244,42
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
244,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
160,88
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
160,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
224,33
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
224,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
78,28
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
78,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
128,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
133,33
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
133,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,62
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
166,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 906 290 0212
85,64
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
85,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W906, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.