17 produktów
Wybierz auto
ABS71352
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
111,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC5537
Średnica 1 [mm]: 15.88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
172,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43455
Ciężar [kg]: 0.63
Zdjęcie producenta: 1
163,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.06
Ilość: 5
62,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
62,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS72055
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
164,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75335
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
170,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75396
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
173,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30285
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
205,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511030110
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
382,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH9505535
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
139,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
139,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505513
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
132,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR513
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
118,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95513
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
151,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
151,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95535
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
158,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
158,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS34026
117,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43456
Ciężar [kg]: 0.43
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
138,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
138,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC43454
Ciężar [kg]: 0.35
Zdjęcie producenta: 1
283,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
283,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że MITSUBISHI LANCER VII jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.