3 produkty
Wybierz auto
Materiał: Tworzywo sztuczne
170,24
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
170,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51245
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
154,97
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
154,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339510010810
345,30
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
345,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
W układzie sprzęgłowym samochodu MITSUBISHI LANCER VII zastosowano rozwiązanie, jakim jest wysprzęglik centralny. Jest to element, który łączy w sobie funkcje pełnione niegdyś przez linki i siłowniki sprzęgła. Wysprzęglik zlokalizowany jest przy skrzyni biegów, współpracuje bezpośrednio z tarczą dociskową sprzęgła.
Naciśnięcie pedału sprzęgła samochodu MITSUBISHI LANCER VII powoduje zwiększenie ciśnienia w układzie sprzęgłowym za sprawą pracy pompy sprzęgła. Wówczas wysprzęglik wywiera nacisk na sprężynę docisku sprzęgła. Efektem jest rozłączenie tarczy sprzęgła wraz z kołem zamachowym, które umożliwia zmianę biegów.
Awarię wysprzęglika centralnego w samochodzie MITSUBISHI LANCER VII można podejrzewać w przypadku występowania trudności przy zmianie biegów. Szczególnie częstym objawem jest problem z wybieraniem biegów pierwszego i wstecznego. Także potrzeba wkładania dużej siły w zmianę biegów lub konieczność kilkukrotnego wciskania pedału sprzęgła w celu zmiany biegu może być objawem usterki wysprzęglika.