11 produktów
Wybierz auto
ASH9505509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,14
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
111,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
151,51
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
151,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0480RKA4T
Ciężar [kg]: 0.073
Ilość: 3
65,93
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
65,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51770
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
163,92
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
163,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43418
Ciężar [kg]: 0.646
Zdjęcie producenta: 1
133,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
133,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
114,40
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
114,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71354
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
135,64
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
135,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB459
Średnica [mm]: 15.9
112,61
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
112,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0481KA4T
Ciężar [kg]: 0.45
142,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: czw. 24.04
U ciebie: czw. 24.04
142,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43421
Ciężar [kg]: 0.515
Zdjęcie producenta: 1
183,36
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
183,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMMS001
Średnica [mm]: 15.9
165,83
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 23.04
U ciebie: śr. 23.04
165,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO SPORT jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.