Powiadom mnie o dostępności

Pompy sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

11 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

138,79

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

138,79

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,50

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

122,50

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Gwint wewnętrzny [mm]: 9

Ilość otworów gwintowanych: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,53

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

137,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Gwint wewnętrzny [mm]: 9

Ilość otworów gwintowanych: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

111,14

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

111,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 15.9

101,56

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

101,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.646

Zdjęcie producenta: 1

142,58

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

142,58

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Otwór o śr [mm]: 15.9

Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

116,27

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

116,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Nabco

Średnica [mm]: 15.87

82,14

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

82,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ciężar [kg]: 0.515

Zdjęcie producenta: 1

180,61

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

180,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

147,33

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

147,33

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Średnica [mm]: 15.9

254,01

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

254,01

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Do czego służy pompa sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.

Objawy awarii pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – diagnostyka pompy sprzęgła

W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.