11 produktów
Wybierz auto
ABS71354
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
138,79
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
138,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71987
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
122,50
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
122,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
137,53
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
137,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9505509
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
111,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
111,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB459
Średnica [mm]: 15.9
101,56
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
101,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43418
Ciężar [kg]: 0.646
Zdjęcie producenta: 1
142,58
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
142,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
116,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
116,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB313
Ograniczenia producenta: Nabco
Średnica [mm]: 15.87
82,14
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
82,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43421
Ciężar [kg]: 0.515
Zdjęcie producenta: 1
180,61
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
180,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71101
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
147,33
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
147,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMMS001
Średnica [mm]: 15.9
254,01
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
254,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.