Powiadom mnie o dostępności

Pompy sprzęgła do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Pompa sprzęgła BLUE PRINT ADC43418

Ciężar [kg]: 0.646

Zdjęcie producenta: 1

148,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 18.06

148,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła BLUE PRINT ADC43421

Ciężar [kg]: 0.515

Zdjęcie producenta: 1

178,67

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

178,67

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła SAMKO F30321

Otwór o śr [mm]: 15.9

Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

117,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

117,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła TRW PNB459

Średnica [mm]: 15.9

113,70

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: śr. 18.06

113,70

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła TRW PNB313

Ograniczenia producenta: Nabco

Średnica [mm]: 15.87

82,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła AISIN CMMS-001

Średnica [mm]: 15.9

167,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

167,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła A.B.S. 71354

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

143,05

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

143,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła A.B.S. 71987

Strona zabudowy: Z przodu

Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,94

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

122,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Pompa sprzęgła ASHIKA 95-05-509

Gwint wewnętrzny [mm]: 9

Ilość otworów gwintowanych: 1

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

123,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

123,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Do czego służy pompa sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I?

Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.

Objawy awarii pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I

Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.

MITSUBISHI PAJERO SPORT I – diagnostyka pompy sprzęgła

W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.