7 produktów
Wybierz auto
Producenci
SAMF30321
Otwór o śr [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: 10 x 1, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
116,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43418
Ciężar [kg]: 0.646
Zdjęcie producenta: 1
142,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
142,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB313
Ograniczenia producenta: Nabco
Średnica [mm]: 15.87
82,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMMS001
Średnica [mm]: 15.9
165,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71354
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
139,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS71987
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
119,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADC43421
Ciężar [kg]: 0.515
Zdjęcie producenta: 1
183,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
183,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.