11 produktów
Wybierz auto
533,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
533,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
396,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
340,08
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
340,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
337,07
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
337,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43042
Ilość zębów: 14
Ciężar [kg]: 7.885
Rozwiń więcej danych
480,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
480,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
483,82
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
483,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKM024B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
329,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
329,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
373,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
373,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
389,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
389,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
290,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
290,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
323,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
323,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO SPORT I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.