11 produktów
Wybierz auto
449,97
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
449,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
368,18
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
368,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
337,13
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
337,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
400,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
400,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
287,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
287,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624161560
Średnica [mm]: 240
537,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
537,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
519,85
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
519,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
374,73
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
374,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43042
Ilość zębów: 14
Ciężar [kg]: 7.885
Rozwiń więcej danych
514,07
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
514,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
313,46
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
313,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
394,34
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
394,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO SPORT I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.