11 produktów
Wybierz auto
Producenci
AISKM024B
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
442,90
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
442,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828792
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
327,33
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
327,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
533,23
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
533,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
392,88
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
392,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
336,81
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
336,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
479,17
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
479,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
279,24
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
279,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADC43042
Ilość zębów: 14
Ciężar [kg]: 7.885
Rozwiń więcej danych
479,83
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
479,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0493ADC43025
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 6.85
Rozwiń więcej danych
335,18
zł/szt.
Kraków: wt. 28.10
U ciebie: wt. 28.10
335,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624161560
Średnica [mm]: 240
528,05
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
528,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339623355400
Średnica [mm]: 230
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
383,11
zł/szt.
Kraków: pon. 27.10
U ciebie: pon. 27.10
383,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MITSUBISHI PAJERO SPORT I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MITSUBISHI PAJERO SPORT I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MITSUBISHI PAJERO SPORT I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.