Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
25 produktów
Wybierz auto
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
205,65
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
205,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
157,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
157,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
408,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
408,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
162,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.164
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
117,89
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
117,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
127,13
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
127,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
187,73
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
187,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
116,87
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
116,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
162,83
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
157,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
157,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
299,03
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
299,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica tłoka cylindra: 15.87
159,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
159,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
287,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
287,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,59
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
132,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
365,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
365,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica tłoka cylindra: 15.87
191,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
191,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
200,30
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
200,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
299,97
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
299,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
198,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
198,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
116,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
116,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT MASTER II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MASTER II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MASTER II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.