34 produktów
Wybierz auto
BRMC68020
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
201,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68040
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
102,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600623
412,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
412,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540986486152
Średnica tłoka cylindra: 15.87
193,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
193,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040146431
Ciężar [kg]: 0.12
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
328,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
328,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS63720
Otwór o śr [mm]: 15.87
121,26
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
121,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61421
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
159,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460068
112,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC56034
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
200,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
200,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80312
Średnica tłoka cylindra: 15.87
161,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80453
Średnica tłoka cylindra: 15.87
202,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
202,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2184
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
158,90
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
158,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30089
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
164,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADW193402
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
189,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
189,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND276
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
368,98
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
368,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510460069
133,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600870
284,81
zł/szt.
Kraków: pon. 21.07
U ciebie: pon. 21.07
284,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30170
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
162,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68030
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
118,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
118,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61335
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
205,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
205,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT MASTER jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MASTER zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MASTER, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.