Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do RENAULT MASTER II

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 12, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]: 40, Rodzaj zawiesz...
65,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tryb pracy: hydrauliczny
182,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
86,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
60,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 12, Ciężar [kg]: 0.05, średnica wewnętrzna [mm]: 17, średnica zewnętrzna [mm]:...
57,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: KZIS-1
114,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
105,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
65,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Łożysko oporowe w samochodzie RENAULT MASTER II – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

RENAULT MASTER II – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II?

Producent samochodu RENAULT MASTER II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.