26 produktów
Wybierz auto
CIF505196
Średnica [mm]: 16.2
Materiał: Tworzywo sztuczne
144,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
144,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05929
Ciężar [kg]: 0.164
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
137,48
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
137,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040146431
Ciężar [kg]: 0.12
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
329,01
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
329,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECBCM124
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
114,06
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30238
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
163,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2371
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
158,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
158,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2184
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
158,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
158,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600623
408,92
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
408,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
03566284600153
306,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
306,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT68030
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
120,79
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
120,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460068
111,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486152
Średnica tłoka cylindra: 15.87
182,51
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
182,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600870
297,39
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
297,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT68036
137,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
137,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPPL002
Dla numeru oe: 82 00 459 153
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
110,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80312
Średnica tłoka cylindra: 15.87
160,43
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
160,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND276
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
367,78
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
367,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30089
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
163,02
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
163,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADW193402
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
188,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
188,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C56025
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
179,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
179,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT MASTER II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MASTER II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MASTER II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.