Powiadom mnie o dostępności

Pompy sprzęgła do RENAULT MASTER II

25 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

292,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 82 00 459 153, otwór o śr [mm]: 15.87, Czynnik wypełniający: Płyn hamulcowy, uwz...
110,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Wymiar gwintu: plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne
163,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
113,19 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Wymiar gwintu: plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne, dla num...
158,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne
120,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
132,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
295,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
408,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Wymiar gwintu: plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne, dla num...
158,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.14, Materiał: tworzywo sztuczne, średnica wewnętrzna [mm]: 15.87, Wersja: KM Ger...
191,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
otwór o śr [mm]: 15.87, Wymiar gwintu: plug-in connect.sys., Materiał: tworzywo sztuczne
163,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
111,57 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 15.87, Materiał: tworzywo sztuczne
370,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9, Materiał: tworzywo sztuczne, Wymiar ...
160,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica tłoka cylindra: 15.87
177,69 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.12, Materiał: tworzywo sztuczne, Wersja: KM Germany 069 1930, Zdjęcie producenta:...
329,01 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica tłoka cylindra: 15.87
200,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.164, Materiał: tworzywo sztuczne, Masa [g]: 164
134,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
120,25 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Do czego służy pompa sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II?

Z racji tego, że RENAULT MASTER II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.

Objawy awarii pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II

Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MASTER II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.

RENAULT MASTER II – diagnostyka pompy sprzęgła

W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MASTER II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.