Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
92 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
692,11
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
692,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
527,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
527,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez łożyska oporowego
477,55
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
477,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
332,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
332,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
313,66
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
313,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
663,73
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
663,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
581,69
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
581,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
407,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
407,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24 x 21
Parametr: 242 ed
Rozwiń więcej danych
517,95
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
517,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.2 x 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
492,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
492,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
334,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
334,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,2 x 21,4
Rozwiń więcej danych
827,56
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
827,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,2 x 21,42
Rozwiń więcej danych
732,03
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
732,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 7.04
Rozwiń więcej danych
726,76
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
726,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
576,86
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
576,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 6.89
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez wysprzęglika centralnego
520,88
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
520,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,21 x 21,42
Rozwiń więcej danych
991,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
991,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24 x 21
Parametr: D 242
Rozwiń więcej danych
768,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
768,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 24.6 x 21
Parametr: D 240
Rozwiń więcej danych
332,92
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 21,3 x 24,6 - 21n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
394,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
394,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT MASTER II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT MASTER II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT MASTER II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT MASTER II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT MASTER II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.