97 produktów
Wybierz auto
0339624347634
Rodzaj skrzyni biegów: Nie dla półautomatyki
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
696,04
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
696,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADR163081
Ilość zębów: 21
Ciężar [kg]: 7.516
Rozwiń więcej danych
487,94
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
487,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826374
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24,81 x 21,164
Rozwiń więcej danych
537,10
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
537,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1392
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
579,46
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
579,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL2DS9039
Średnica zewnętrzna [mm]: 242
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
355,97
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
355,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
723,95
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
723,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
768,78
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
768,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
517,95
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
517,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,39
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
435,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
332,92
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
332,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAW962544CSC
Profil piasty: 24,5x21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
2 616,98
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
2 616,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
JPG1230404910
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 242
Rozwiń więcej danych
620,89
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
620,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011022
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
341,91
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
341,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011024
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
332,85
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
332,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH92011049
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
354,03
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
354,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951665
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
493,91
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
493,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
879,14
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
879,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAPKF1024
Ilość zębów: 21
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
313,66
zł/szt.
Kraków: wt. 09.09
U ciebie: wt. 09.09
313,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2407
Ilość zębów: 21
Profil piasty: 24.6 x 21.2
Rozwiń więcej danych
394,67
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
394,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHKT1391
Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 225
574,66
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
574,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu RENAULT MASTER II jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie RENAULT MASTER II musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu RENAULT MASTER II sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu RENAULT MASTER II zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. RENAULT MASTER II ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.