36 produktów
Wybierz auto
BRMC68020
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
199,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68040
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
101,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2184
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
154,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
154,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL2104815
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
264,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
264,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30238
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
162,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511001210
299,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
299,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
03566284600623
408,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
408,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30089
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
162,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
162,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADW193402
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
187,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30170
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
161,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61335
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
203,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040146430
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
175,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804836
Ciężar [kg]: 0.34
Ruch lewo-/prawostronny: Dla ruchu prawostronnego
252,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
DELLM80696
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: Plug in
Rozwiń więcej danych
113,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
113,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68030
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
116,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68036
116,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600153
306,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
306,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510460069
132,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS63720
Otwór o śr [mm]: 15.87
127,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
127,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM119
Średnica wewnętrzna [mm]: 15.87
205,65
zł/szt.
Kraków: pt. 23.05
U ciebie: pt. 23.05
205,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że RENAULT MASTER jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie RENAULT MASTER zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie RENAULT MASTER, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.