5 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.1
Rozwiń więcej danych
106,31
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
106,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 340
95,57
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
95,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą po prawej stronie
107,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
107,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
113,32
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
113,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.34
228,92
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
228,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie RENAULT MASTER zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu RENAULT MASTER, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.