12 produktów
Wybierz auto
ABS71704X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
71,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCY236
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
98,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PJF131
Średnica [mm]: 20.6
53,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
53,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV85244
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
67,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
67,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8502243
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
68,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCRT005
Średnica [mm]: 20.6
105,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3535
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
50,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH8502224
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
85,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CY243
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
75,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR3533
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
59,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.07
59,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT33601
Ciężar [kg]: 0.55
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
74,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRME83003
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
60,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie TOYOTA CELICA zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu TOYOTA CELICA, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.