Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
20 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 15.9
31,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
31,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95280
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,8
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
97,08
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
97,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB385
Średnica [mm]: 15.9
83,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
83,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S2019JPN
140,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
140,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV952014
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
133,00
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
133,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95248
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
149,62
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
149,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AISCMT073
245,68
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
245,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC9013
Średnica 1 [mm]: 15.88
181,27
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
181,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV95247
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
110,73
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
110,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9502247
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
87,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
87,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9502248
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
125,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
125,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,53
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
103,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
103,46
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
103,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75022
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
145,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
145,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB380
Średnica [mm]: 15.9
82,41
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
82,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB506
Średnica [mm]: 15.9
123,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
123,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADT334106
Ciężar [kg]: 0.7
Zdjęcie producenta: 1
249,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
249,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FR247
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
87,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
87,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC83022
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
126,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
126,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
33,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
33,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA HILUX VI jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA HILUX VI są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA HILUX VI zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA HILUX VI, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.