W najbliższą sobotę 19.04 Biuro Obsługi Klienta będzie czynne od 8 do 14, a w poniedziałek 21.04 będzie nieczynne.

Powiadom mnie o dostępności

Tarcze sprzęgła do TOYOTA HILUX VI

8 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tarcza sprzęgła LUK 323 0329 10

Ilość zębów: 21

Profil piasty: 25,5x29,8

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

145,34

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

145,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADT33133

Ilość zębów: 21

Ciężar [kg]: 1.546

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

161,15

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

161,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADT33156

Ilość zębów: 21

Ciężar [kg]: 1.432

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

126,74

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

126,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADT33177

Ilość zębów: 21

Ciężar [kg]: 2.028

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,51

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

278,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła NTY NZS-TY-001T

Wersja silnika: Dla silników bez koła zamachowego dwumasowego

Część nowa: 1

200,41

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

200,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła ASHIKA 80-02-271

Ilość zębów: 21

Profil piasty: 39

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

208,40

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

208,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła LUK 324 0048 10

Ilość zębów: 21

Profil piasty: 25,6x29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

168,36

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

168,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADT33168

Ciężar [kg]: 3.52

Średnica wewnętrzna [mm]: 150

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

158,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

158,30

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do TOYOTA HILUX VI

Jaką funkcję pełni tarcza sprzęgła w samochodzie TOYOTA HILUX VI?

Tarcza sprzęgła w samochodach TOYOTA HILUX VI to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.

Jak zbudowana jest tarcza sprzęgła w autach TOYOTA HILUX VI?

Tarcza sprzęgła w samochodach TOYOTA HILUX VI jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach TOYOTA HILUX VI to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.

Dlaczego tarcza sprzęgła w samochodach TOYOTA HILUX VI się zużywa?

Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie TOYOTA HILUX VI z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.