-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5
30 produktów
Wybierz auto
DELLM80710
Otwór o śr [mm]: 16
Wymiar gwintu: M10x1
Rozwiń więcej danych
149,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
149,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC9081
Średnica 1 [mm]: 15.88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
136,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
136,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPTY008
Materiał: Tworzywo sztuczne
Otwór - śr. 1 [mm]: 15.87
113,51
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
113,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284600678
399,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
399,90
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339511031410
369,51
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
369,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK511080510
221,30
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
221,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCMC9080
Średnica 1 [mm]: 15.88
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez zbiornika
196,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
196,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0432CMT149
140,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
140,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH9502224
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
219,25
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
219,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61457
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
245,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
245,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
501,94
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
501,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284600679
395,66
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
395,66
zł/szt.
Darmowa dostawa
MTL550238
Materiał: Tworzywo sztuczne
140,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
140,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNA707
Średnica [mm]: 16.5
176,84
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
176,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30390
Wymiar gwintu: 10 x 1
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
121,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
121,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP601335
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Materiał obudowy: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
106,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
106,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874369
Ciężar [kg]: 0.461
Otwór o śr [mm]: 16.5
791,84
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
791,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
435,44
zł/szt.
Kraków: śr. 21.05
U ciebie: śr. 21.05
435,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS61455
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
178,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
178,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN90S2011JPN
118,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 20.05
118,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że TOYOTA YARIS II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie TOYOTA YARIS II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie TOYOTA YARIS II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie TOYOTA YARIS II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.