65 produktów
Wybierz auto
MAX460107
103,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
155,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
155,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
158,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600775
Specyfikacje asortymentowa: Gotowy do montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z tulejką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
136,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND164
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
279,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339511017510
323,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
323,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30255
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
146,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30052
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
149,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61412
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
141,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
141,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
151,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
151,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06125
Ciężar [kg]: 0.13
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
128,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550164
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
210,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
210,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP115434
Kolor: Czarny
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Rozwiń więcej danych
120,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130601200
Średnica [mm]: 15.87
111,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
111,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874317
Ciężar [kg]: 0.155
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
271,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
271,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB590
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
292,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
292,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
85,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
85,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW POLO jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.