65 produktów
Wybierz auto
MAX460107
104,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
175,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600775
Specyfikacje asortymentowa: Gotowy do montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z tulejką, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
137,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
137,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
93,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
159,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
168,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
168,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB589
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
276,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
276,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
75,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
75,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW009
Numer seryjny: Nsp-vw-009
89,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
89,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
76,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600580
309,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
309,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS0986486109
Średnica tłoka cylindra: 15.8
218,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
218,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486175
206,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB17916
121,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
121,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB590
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
295,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
295,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOVB17990
167,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
167,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85009
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
176,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
176,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41173
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
127,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
33,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW POLO jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.