25 produktów
Wybierz auto
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND164
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
279,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
279,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339511017510
323,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
323,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAMF30052
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
149,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
151,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
151,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
85,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
85,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
166,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
166,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
32,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600100
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
102,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
102,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80277
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
181,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486109
Średnica tłoka cylindra: 15.8
216,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
216,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85009
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
175,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
175,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE03241995103
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
261,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
261,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339511010110
377,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
377,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
45,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
197,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA06126
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 01.10
128,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW POLO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.