25 produktów
Wybierz auto
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
93,27
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
93,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
83,86
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
83,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,81
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
203,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
199,39
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
199,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,97
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
85,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C85009
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
182,74
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
182,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
168,11
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
168,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
95,51
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
95,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30052
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
151,21
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
151,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
33,12
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
33,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
152,51
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
152,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80277
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
183,01
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
183,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
168,23
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
168,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010110
382,98
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
382,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
ATE03241995103
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
264,06
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
264,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0429PNB643
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
194,91
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
194,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600100
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
104,62
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
104,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486109
Średnica tłoka cylindra: 15.8
218,34
zł/szt.
Kraków: śr. 23.07
U ciebie: śr. 23.07
218,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
45,93
zł/szt.
Kraków: wt. 22.07
U ciebie: wt. 22.07
45,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW POLO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.