Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
30 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
92,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
92,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,64
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
184,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
98,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.8
204,59
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
204,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
32,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
32,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
105,52
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
105,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
45,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
129,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
129,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
128,71
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
128,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 15.87
86,01
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
125,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
125,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
85,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
181,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
181,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.4
Wymagana ilość: 1
86,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
86,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
327,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
327,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
149,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
149,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
152,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
152,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
256,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
256,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że VW POLO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.