26 produktów
Wybierz auto
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
92,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460012
Ciężar [kg]: 0.4
Wymagana ilość: 1
86,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41034
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
129,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41173
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
125,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010110
391,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
391,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
LPR2147
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
147,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
147,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600580
333,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
333,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
32,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
32,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511017510
335,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
335,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
163,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
163,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30009
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
166,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
166,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600100
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
105,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
105,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
86,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 21.05
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80277
System hamulcowy: Sachs
Średnica tłoka cylindra: 15.87
181,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB643
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
197,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
197,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP103146
Alternatywny zestaw naprawczy: 108 991
85,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
85,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
System hamulcowy: Fag
45,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
45,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PND164
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
287,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
287,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
0381C85017
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 1
Rozwiń więcej danych
201,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że VW POLO III jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie VW POLO III są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie VW POLO III zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie VW POLO III, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.