Powiadom mnie o dostępności

Przewody, tuleje prowadzące, uszczelniacze sprzęgła do VW POLO III

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

166,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wersja: ..
198,90 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
159,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
196,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
55,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
43,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Przewód sprzęgła w samochodzie VW POLO III

W samochodzie VW POLO III zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie VW POLO III zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.

VW POLO III – objawy zużycia i awarii przewodów sprzęgła

W samochodzie VW POLO III uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.

Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie VW POLO III zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.