Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
13 produktów
Wybierz auto
Średnica [mm]: 20.6
33,44
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
33,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
81,52
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
60,56
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
85,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
85,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,77
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
82,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
65,36
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
65,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
73,32
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
73,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [cal]: 13/16
Otwór o śr [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
78,24
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
78,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [cal]: 13/16
Otwór o śr [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
69,51
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
69,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.75
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
121,72
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
121,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
33,32
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
33,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 20.64
70,53
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
70,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
88,09
zł/szt.
Kraków: pon. 09.06
U ciebie: pon. 09.06
88,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HYUNDAI H-1 I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.