14 produktów
Wybierz auto
Producenci
Średnica [mm]: 20.6
32,42
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
32,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLL80197
Średnica [mm]: 20.6
Rozmiar gwintu 1: M10x1
Rozwiń więcej danych
60,56
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
60,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAPCYH15
Średnica [cal]: 13/16
Otwór o śr [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
77,10
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
77,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CYH02
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
81,53
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
81,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HERJ2600525
136,40
zł/szt.
Kraków: wt. 25.11
U ciebie: wt. 25.11
136,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN80S0505JPN
72,88
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
72,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
102,11
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
102,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH850HH15
Średnica [cal]: 13/16
Otwór o śr [mm]: 21
Rozwiń więcej danych
69,51
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
69,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS3006
Średnica 1 [mm]: 20.64
69,83
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
69,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP820982
65,71
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
65,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH85H0002
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
75,74
zł/szt.
Kraków: wt. 18.11
U ciebie: wt. 18.11
75,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.6
32,30
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
32,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03662
Ciężar [kg]: 0.75
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
125,67
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
125,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS72030
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
83,42
zł/szt.
Kraków: pon. 17.11
U ciebie: pon. 17.11
83,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie HYUNDAI H-1 I zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu HYUNDAI H-1 I, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.