25 produktów
Wybierz auto
OYO10S0500OYO
Ilość zębów: 23
Średnica zewnętrzna [mm]: 254
Rozwiń więcej danych
755,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
755,13
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2000582
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
325,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
325,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
372,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
372,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826439
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
427,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
427,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826831
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
836,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
836,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
376,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
376,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
396,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
396,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
506,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
506,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
433,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
433,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
354,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
354,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0331OYO
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 241
Rozwiń więcej danych
456,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
456,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000950712
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 23x26-23n
Rozwiń więcej danych
1 565,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 565,51
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350826335
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 26,14 x 23,16
Rozwiń więcej danych
696,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
696,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP1532
Profil piasty: 26,1 x 23
Średnica 1 [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
419,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
419,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
KAVCP4018
Profil piasty: 26 x 23
Średnica 1 [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
353,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
353,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
482,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
482,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624302400
Średnica [mm]: 240
505,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
505,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339624352800
Średnica [mm]: 240
428,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
428,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339628316600
Średnica [mm]: 280
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
1 004,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 004,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
BLUADG03087
Ilość zębów: 23
Ciężar [kg]: 8.25
Rozwiń więcej danych
526,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 21.08
526,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu HYUNDAI H-1 I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie HYUNDAI H-1 I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu HYUNDAI H-1 I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu HYUNDAI H-1 I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. HYUNDAI H-1 I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.