12 produktów
Wybierz auto
LPR3138
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
83,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
83,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0469850KK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
74,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
74,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OYO80S0300OYO
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
83,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
83,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMM30146
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
86,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460147
59,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426CYK20
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
82,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LL80160
Średnica tłoka cylindra: 20.64
114,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS75372
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
117,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540186
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Żeliwo
82,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381E30016
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
109,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
109,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0350804738
Ciężar [kg]: 1
164,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540143
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Żeliwo
58,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie KIA RIO. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie KIA RIO oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie KIA RIO zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu KIA RIO, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.