Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
16 produktów
Wybierz auto
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
82,86
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
82,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
82,93
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
82,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 22
64,98
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
64,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 20.64
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
81,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
81,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 22.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M8x1,0
Rozwiń więcej danych
105,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
105,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,00
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
59,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
85,13
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
85,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,5
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
73,32
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
73,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica 1 [mm]: 20.64
80,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
80,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Żeliwo
57,59
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
57,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 20,6
Rozwiń więcej danych
116,52
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
116,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 1
165,21
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
165,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 20.64
113,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
113,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.532
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
144,76
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
144,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie KIA RIO II. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie KIA RIO II oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie KIA RIO II zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu KIA RIO II, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.