4 produkty
Wybierz auto
ABS61046
Strona zabudowy: Z przodu
Ciężar [kg]: 0.2
Rozwiń więcej danych
133,02
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
133,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVCCS10001
Średnica [mm]: 20.6
100,01
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
100,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL540183
Średnica [mm]: 20.64
Materiał: Tworzywo sztuczne
110,35
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
110,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSWMZ004
139,09
zł/szt.
Kraków: wt. 11.02
U ciebie: wt. 11.02
139,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 III. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 III oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 3 III zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 3 III, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.