Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,36
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
92,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
82,63
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
82,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
123,58
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
123,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.49
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
63,99
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
63,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
66,01
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
66,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint wewnętrzny [mm]: 8,7
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
96,60
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
96,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
174,57
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
174,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
50,90
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
50,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica [mm]: 19
Rozwiń więcej danych
41,02
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
41,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Siłownik sprzęgła to istotny element układu sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 C V. Kiedy kierowca wciska pedał sprzęgła, tłoczek pompy sprzęgła zostaje przesunięty, wytwarzając ciśnienie. Pod jego wpływem, płyn hydrauliczny wypycha siłownik sprzęgła, który inicjuje wysprzęglenie, czyli przesunięcie tarczy sprzęgła i rozłączenie napędu. Wówczas możliwa jest bezpieczna zmiana biegu. Z racji swojej funkcji, siłownik sprzęgła nazywany bywa wysprzęglikiem.
Zużycie siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 C V oznacza postępujące problemy z wysprzęglaniem, które kierowca odczuwa jako utrudnioną zmianę biegów. Kiedy wybór biegów staje się coraz trudniejszy i trzeba wrzucać je niemal „na siłę”, prawdopodobną przyczyną może być właśnie usterka siłownika sprzęgła.
Próby regeneracji zużytego siłownika sprzęgła w samochodzie MAZDA 323 C V zazwyczaj nie przynoszą długotrwałych rezultatów. Eksperci zalecają zatem jego wymianę na nowy podzespół. Na szczęście w przypadku samochodu MAZDA 323 C V, część ta jest dostępna nie tylko w pełnych zestawach sprzęgłowych, ale także jako osobny element.