Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
10 produktów
Wybierz auto
Profil piasty: 22,2 x 20
Średnica 1 [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
262,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
262,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
282,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
282,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,2 x 20
Parametr: D 200
Rozwiń więcej danych
494,40
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
494,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
288,95
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
288,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Ciężar [kg]: 5.1
Rozwiń więcej danych
316,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
316,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20x22,5-20n
Średnica [mm]: 200
261,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
261,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
249,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
249,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
316,56
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
316,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 200
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
309,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
309,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22,2 x 20,1
Rozwiń więcej danych
299,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
299,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu MAZDA 323 C V jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie MAZDA 323 C V musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu MAZDA 323 C V sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu MAZDA 323 C V zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. MAZDA 323 C V ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.